javlist

V JORNADES D’EMPRENEDORIA I DEL CONEIXEMENT A L’INSTITUT MONTSIÀ (Del 3 al 6 d’abril)

07/04/2017 at 21:04

webadmin

Durant els dies 3, 4, 5 i 6 d’abril,  s’han  realitzat a l’Institut Montsià lesV Jornades d’Emprenedoria i del Coneixement amb l’objectiu de destacar la importància de la cooperació entre les persones per poder crear camins de canvi que ens permeten iniciar un procés de transformació del territori a nivell social, humà  i econòmic.

Les jornades d’aquest any, s’han estructurat en dos tipus d’activitats:  xerrades i tallers de tipus transversal organitzades per la direcció del centre, com tallers de creativitat, de gestió d’emocions, … i d’altres activitats on cada família professional ha organitzat xerrades, tallers i ponències pròpies de la seva especialitat.

Entre els actes celebrats cal destacar l’obertura  de les Jornades,  que va anar a càrrec del  Sr. Gabriel Perles Lledó, Director de l’Institut Montsià i del Sr. Adam Tomàs, alcalde d’Amposta  i professor del nostre centre;  vam poder comptar també amb els ponents Joan Estellé (al matí), General Manager de Parquest Estellé que va nomenar la seva xerrada “D’estudiant a empresari, la propera revolució” i amb Joaquim López (tarda) Director de Villa Retiro Grup, i que ens va parlar sobre “Busca la teva fórmula d’èxit”.

Un dels actes més destacables de les jornades, ha estat l’organització del IV Fòrum de Trobada d’empreses en l’FP, aquest acte  ha constituït un punt de trobada entre  empreses i estudiants i on els responsables de recursos humans de les 16 empreses i organitzacions assistents (Grup Sagessa,   Industrias Rehau, SA, Homatic Vending, Restaurant l’Estany: Casa de Fusta, Beep, Caixabank, Fundación Manpower Group, , Eninter Ascensores, Apasa. Consell Comarcal del Baix Ebre i del Montsià, Decathlon Tortosa, Atisae, Nordauto, Cambra arrossera del Montsià SCCL i  Captio)  han donat informació sobre les seves empreses tot indicant el perfil professional buscat i també han recollit el currículum de l’alumnat que els ho ha volgut fer arribar.

Aquest curs per primer cop hem organitzat el 1r CIM MONTSIÀ, un campament d’innovació multidisciplinar on alumnat de diferents disciplines ha treballat en grup durant 4 hores per buscar una idea de negoci que doni solucions als reptes que se’ls ha plantejat. L’equip organitzador i l’alumnat participant han disfrutat amb aquesta experiència.

Aquesta cinquena edició de les Jornades d’Emprenedoria de l’Institut Montsià, ha estat molt ben valorada pels estudiants i pels més dels 50 professionals que hi han participat,  i són  iniciatives com aquesta les que ens han d’ajudar a iniciar un procés de transformació social i econòmica a les nostres terres .